mandag, november 02, 2009

Til Ingebjørg på 20 årsdagen:)

Gratulera så møje me dagen, kjære venn:)
Tenk at om bare fira daga får eg sjå deg igjen!
D he gått altfor lenge si sist me va ilag
Godt me ska samlast for å feira din dag:)

Ska lova deg at du muffins ska få
eg ska baga de på lørdag, før me ska gå
ud i hovedstaden å rocka d me kan
salsa, magedans, eller kanskje can-can?

Eg glede meg så møje t å gi deg en klem
og du ska veda at du ska få de i fleng
(du ska t å me få blåsa i øyra mitt
for d vett eg du i denne forbindelse gjer ganske titt;) hehe

Håbe du vil nyda dagen i dag på d besta
og at du vil få d du ønske deg for d mesta
Du e jo så skjønne at d burde sje ver problem
- intet tegn til aldring, rynker eller eksem

Lasta opp et bilde av et herligt øyeblikk
som seie litt om deg, og om dine søde blikk
Så t slutt så vil eg bare få d sagt
eg e så uendeligt glae i deg min skatt

Du e så snille, og av godhet full
Du e mitt vakraste, skinnane gull 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar