fredag, november 20, 2009

Advarsel: Dette er en syteblogg

I dag har jeg løpt på tvers av Bergen sentrum fem ganger. Jeg har brukt utrolige 1700 kroner på porteføljen min, (noe som tilsvarer halvparten av hva jeg har å leve for i måneden, - hei til makaroni!) og begynner å kjenne finanskrisa på kroppen. Jeg har droppet dagens eksamen, i Politisk regime, maktutøving og vald, for å fokusere på eksamen i Regional etnografi: Norden, som er på torsdag. Jeg gruer meg til å trave gjennom sentrum, atter en gang, i regn, vind og med trillekoffert på slep. Jeg gruer meg til å sove på Oslo-toget i natt, og jeg skal passe på å svelge to store sovepiller så snart jeg synker ned i setet. Jeg er sliten og jeg er stresset.

Av og til er det litt deilig å få alt som sliter på meg ut. Og jeg beklager at det går ut over deg som eventuelt måtte lese dette. Hehe. Men hvordan er det med deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar