søndag, november 01, 2009

Portefølje

Jeg fikk en mail sist uke. På den sto det følgende:


Invitasjon til Art&Design Workshop

Tid: Lørdag 21. November
Sted: Oslo
Pris: Gratis!
Påmeldingsfrist: 28. Oktober


Vi ønsker å invitere noen av våre kunst-relaterte britiske universiteter til Norge, til en "Art& Design Workshop" hvor de kan få møte dere norske studenter og hjelpe dere med deres portfolioer. Det vil da bli mulighet for å snakke med noen som underviser ved disse universitetene, og de vet dermed hva de ønsker å se av arbeid fra studentene. Så da vil dere ha mulighet til å ta med det arbeidet dere har så langt, og få tilbakemelding på dette for så å få tips på hva dere kan forbedre slik at dere kan komme inn på studier i Storbritannia. Dersom arbeidet dere har gjort så langt er bra nok, så kan dere bli tilbudt plass på stedet!


Etter en finansiell telefonsamtale med min kjær far (takk, takk, takk!), ble det avgjort. Kort sagt: jeg skal to turer til Oslo i november! Først for å feire 20årsdagen til Ingebjørg neste helg, så tilbake to helger etterpå for å vise fram min egen portefølje, og prøve alt jeg kan å få tilbudt en studieplass for høsten 2010 på et av de britiske universitetene som tilbyr Photography. Hoveduniversitetene jeg kommer til å fokusere på er University College of Falmouth, som ligger i Cornwall og som jeg søkte på i år uten å komme inn, og Swansea Metropolitan Universtity i Wales. 

Legger ut noen bilder som jeg tenker på å ha med i porteføljen min, i håp om å få noen tilbakemeldinger fra dere. (Nei, d er ikke så vanskelig å legge igjen kommentar, du trykker bare inn på overskriften til dette innlegget og scroller helt ned til du kan skrive inn det du mener og så publisere det.) 

Enjoy!

Nr. 1
Nr 2
Nr 3
Nr 4
Nr 5
Nr 6
Nr 7
Nr 8
Nr 9
Nr 10
Nr 11
Nr 12
Nr 13
Nr 14
Nr 15
Nr 16
Nr 17
Nr 18
Nr 19
Nr 20


8 kommentarer:

  1. Noramor! E synes kanskje d e ett gravidbilde for mye, samt et for mye fra den siste serien... mange bilder kæn du ha med? Variere bittlitt mær muligens? Men e synes du tek utrule fine bilder, spesielt det første va kult, men veldig annerledes enn de andre! dessuten de "nye" dvs, døm e itte har sett før, med ho som låg med rau neglelakk, cool:P det gamle hender-bildet e så fint <3 Håpe du kjem inn! Du fortjene d! <3
    PS, regne md at du skjønne kem d e!;)

    SvarSlett
  2. Ida!:D
    I en portefølje e d vel egentligt ikkje noge maksantall, men d e jo litt vesentligt å ikkje ha me noge så trekke heilheten ner i allefall. Men en fordel at d e variert, trur eg nok ja! Nå he de e spesialisering innenfor fashionphotography iallefall på Falmouth, så vett sje om d hadde hjelpt om eg hadde heve me et landskapsfoto hvis du ser på d sånn, d konne bare trukke d ner. Men litt mangfold trur eg ikkje e feil. Egentligt må eg bare finna ud kass eg ska udelukka.

    Huff, så møje å tenka på.. Derfor eg sette så pris på sånne tebagemeldinga, d hjelpe veldigt!!
    Tusen takk:)

    SvarSlett
  3. 4,10,12,13
    e mine favoritta :)
    lykke t!

    SvarSlett
  4. Eg lige jo best bilde nr 1:) Du e flink!

    SvarSlett
  5. Eg suns nummer 13 e SÅ fint! De MÅ du ha me. Ingebjørg<3

    SvarSlett
  6. Nr 13 e dritkult!:D

    SvarSlett