torsdag, november 26, 2009

Da var det juleferie!

Da var siste eksamen for i år overstått! Regional etnografi er forhåpentligvis historie. Merket at det var litt vanskelig å holde konsentrasjonen oppe på biblioteket, og konsentrere meg om samenes frigjøringskamp, likhetens paradokser og kulturelle omdreiingspunkt. For hva skal vel jeg med en eksamen i sosialantropologi nå? Jaja, jeg får bare holde ut - jeg vet det.

Det kribler litt når jeg tenker på Swansea. Det blir så bra! På mandag føltes det litt som å ha bursdag, bare mye bedre (og dere vet hvor glad jeg er i å ha bursdag...). Da jeg kom hjem hadde jeg fått gratulasjoner både her, på facebook, på mobilen og personlig, og jeg vil bare takke for det. Så kjekt det er at folk gleder seg på mine vegne! Anne Marit var så søt da hun kom hjem på tirsdag kveld og skulle lage feiringsvafler til meg, så det fikk jeg servert til Grey´s anatomy. Kjempekoselig!

Ellers må jeg også takke Helene, som helt sikkert er årsaken til at jeg står på eksamen, hvis det skulle være tilfellet. Blir trist å måtte klare seg på egenhånd neste semester.


Se så stor paprikaen min har blitt!


Besøk av Marte og Marianne:)

2 kommentarer: