søndag, mars 21, 2010

Søndag

Ville bare bruke ti minutter av søndagen min på å takke alle de fantastiske menneskene jeg jobber sammen med på Kvarteret. Selv betalt arbeid kunne ikke vært kjekkere! Spesielt når klokka nærmer seg 03.00, koffeinen i blodet begynner å tynnes ut, humoren skranter mot det tørreste av det tørre, teglverket er stengt og vasket og hele crewet blir stående i garderoben og vente på at de siste etternølerne skal samle seg sammen og hente jakkene og paraplyene sine, - da blomstrer kreativiteten hos RFere.  
På lørdag ble det arrangert Norgesmesterskap i karate, og Marit ordnet meg en dugnadsjobb for dagen. Kjempeartig å være med på, ble rent nostalgisk der jeg satt og førte opp plasseringene. Sist gang jeg var i Haukelandshallen konkurrerte jeg faktisk selv.
Måtte bare vise dere det fine gulvet Aktive Studenters Forening sitt kontor fikk mens de var på hyttetur i helgen. Bergen RF <3


1 kommentar:

  1. Helene eks-kånå22. mars 2010 kl. 06:39

    Hallo dio, Nora ;)
    Tenkte bare at eg sko je "lyd" sånn at du vett at eg faktisk lese her i ny og ne :p hehe åsså såg eg at det sto 0 kommentarer...å d va jo litt trist, så veeersegoood! :P hihi, nå må eg gå å legga meg, h-erh, ingsh har sovna for lenge siden, men eg sko gjør "spansk" ..og endte opp me å gjør alt aent istedenfor >< Speak soon, darling! Loooove uuuu! <3

    SvarSlett