søndag, mars 14, 2010

En spennende helg


Trenger jeg å si mer? 

1 kommentar:

  1. Hei søs!
    Det va som eg sko sagt det sjøl, in fact eg skreiv nettopp om det i statusen på facebook - alice in wonderland va veldig bra - men øøøh...ekkel og skummel film te tider! sitte konstant med en stressande følelse - ka me dei "der oppe", klare hu någen gang å komma seg opp og hjem igjen, di må jo ver så bekymra liksom.. eg blir så stressa når hu e vokse og krympe eg, spesielt når hu e liden av en eller aen grunn...hehe. det e ikkje en historie for meg ;-D
    Aaaaanyways ;-)
    Takk for oppskriftå, det e yoko ono så ska ha ja haha;-D så eg e hostess for denne babyshoweren som ska foregå neste søndag hos meg! alt e vel her, ikkje stort mye som skjer denne ugå..sist uga gjekk det i i research og ordning av visum papirer og diverse, nå når det e gjort så sitte eg liksom her å vente på engelsktest-resultatet som eg får på mandag... :) men men, får prøva å nyda det mens eg kan:)alltid någe å henga fingrane i!
    Håbe alt e bra med deg, i REGNfulle Bergen;) Det a godt du fekk regn te slutt, for ikje minst å snakka om nytt bad!!!! sjøl om eg syns det fungerte greit, spesielt å ha en dusj slange inne rekkevidde som kan brugast te så mangt, f.eks hvis en må ropa på elgen dagen derpå haha ;-D
    lykke te med eksamen - den naile du snask!!!
    (lige det ordet...)
    peace out from down under!

    SvarSlett