lørdag, januar 09, 2010

I dag er jeg litt irritert på winterwonderland som har inntatt Norge den siste måneden. Min nye iPod touch skulle vært hos meg i går, men på grunn av været - antar jeg - sitter den nå fast på østlandet et sted. Langt, langt borte fra meg. Har også en mistanke om at det er de 20 minusgradene som gjør lysenettet vårt til et rot, men dette er for øvrig bare random spekulasjoner.

Gratulerer med 3 årsdagen som var på torsdag til lille knuppen min, Karina!



Thank you for visiting, and I expect to see you back here soon, Michael Paul. If not, you can always buy a ticket for me to visit you in Australia. Need to check out those aussie-utes, ya know.



Nå er julen kastet ut av barnålveien 12. Jeg har tørket tårene og bestemt meg for å begynne å se framover og glede meg til neste jul i stedenfor. Noen bilder til ære for juletreet vårt, som jeg synes ble veldig fint pyntet i år. Credit til mor og Elin.







Nora og Elin baker boller. Sånn er det med ferie i to måneder, da
tyr en til alle slags fritidsaktiviteter. Som å bake og å lage middag.



1 kommentar:

  1. Jepp, gratulera med dagen te lille knupp/troll!
    og ja: guu dei bollene smakte godt...
    - søs -

    SvarSlett