søndag, september 19, 2010

Nytt tlf nr og adresse!

Jeg har fått fylt opp kontantkortet til mitt britiske nr, som er
+44 7709942187

Og min adresse fant jeg også, den er;

MCC04
Dylan Thomas Halls
Mount Pleasant Campus
Swansea Metropolitan University
Swansea
SA16ED
United Kingdom

Så nå kan dere begynne å tenke på bursdagskortene jeg ønsker meg i posten om en liten måned;)

Nå er gangen vår fullbooket, da Silje flyttet inn i går. Nå er vi altså fire norske jenter og en svensk, i oppgang C! Det har flyttet mange briter inn i de andre oppgangene, og de tar turene rett så det er rundt på kjøkkenet til folk og hilser på. Det kan vi like!

Her er litt bilder fra mitt nye bosted:)
Mitt rom er helt til venstre nederst på det lyse bygget.

Utsikten fra kjøkkenvinduet


Rommet mitt






Lørdagskos og nachos! Ingeborg og Tina

Kjøkkenbesøk av Miles og Chris

Klare for students welcoming på Townhill.
Ingeborg, Helene og jeg

Fant en svær park da vi var ute og jogget. Herlig plass nesten midt i sentrum!

Swansea University, det andre universitetet i byen.




2 kommentarer: