tirsdag, september 14, 2010

Avgårde...

Jeg tenker det hver gang, hver eneste gang jeg skal ut å reise. Denne gangen skal jeg være tidlig ute, slik at jeg kan slappe litt av før jeg må ut av døra. Og hver gang ender det opp som i dag.

Nå er klokka 23.30, og jeg har to fulle kofferter stående i loftstua, som ikke er i nærheten av ferdig pakket. I tillegg til det så har jeg en halvfull (stemmer det - ikke halvtom;) eske med vinterklær, som når er ferdig skal bli sendt avgårde til meg i posten. Sko, kamerautstyr, klær og diverse overlevelsesmateriale som for eksempel tivoliradioen min, skal få plass i to kofferter og ikke veie mer enn 40 kg. Ingen lett sak å prioritere hva som skal bli med i denne omgang og ikke. Bare den ene kofferten i seg selv veier jo 6 kg!

Til mitt eget forsvar, så er det en grunn til at jeg henger litt etter. Jeg har ikke akkurat sittet på latsiden de siste dagene. Jeg kom hjem fra Oslo på lørdagskvelden, og søndagen gikk bort til rydding av harddisker og redigering av de siste bryllupsbildene til Hilde og Endre. Hele mandag ble tilbragt på kjøkkenet, hvor jeg lagde tapas til familiemiddagen senere på kvelden. En kjempekoselig kveld ble det, med besøk av Farmor, Jone, Karina, Far og Kirsti. Og en hel del mat til overs.

Og i dag.. greit, jeg begynte å pakke for 6-7 timer siden. Jeg måtte bare lese ut den tredje Twilight-boka før jeg kunne konsentrere meg. Og jaja, turen til Wales går om åtte timer, enten jeg er ferdig pakket eller ikke!

Snakkes i Prifysgol! (Det er walisisk for Swansea, ja;)

So long!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar