lørdag, april 24, 2010

Vi var i akvariet i dag!

I går kom far med familie opp til Bergen for helgen, og tok med seg meg ut på TGI Friday´s for et måltid på kvelden. Jeg spiste biff!!! Det var lenge siden det! For en følelse det er å sitte på restaurant... den var i allefall skremmende distansert! Skikkelig koselig var det, og i dag gikk vi ut til Nordnes for å gå i Akvariet. Der har ikke jeg vært siden jeg var åtte år tror jeg, eller noe i den duren, og det var faktisk ganske interessant. Jone, Karina og Kirsti forsvant rett til tunnellen med haiene, mens jeg og far ble stående å se på og diskutere de kjempesvære, fascinerende torskene de har der. Hadde ikke trodd det var det som skulle fange opp oppmerksomheten min, men tydeligvis - you never know! 

Etterpå tok vi turen til krypinnet mitt på Nøstet, far ble ikke akkurat imponert over størrelsen på hybelen, og mente huseieren min hadde litt for god profitt på den. 6kvm mente han at rommet mitt var. Så vet vi det! Nå er det uansett bare 1,5 måned igjen til jeg flytter, så det skal jeg nok klare. 

Må bare uttrykke min sorg over tetrakteren min, som døde på torsdag morgen. Ingen vet hvordan eller hvorfor, og det er litt vanskelig å akseptere at jeg aldri skal kunne trakte en kanne med te på den igjen. Men det er jo slikt som skjer. En dag kommer det kanskje en ny tetrakter inn i livet mitt, hvem vet?


Jone, Karina og jeg :) 

1 kommentar: