tirsdag, februar 23, 2010

Råd mot søvnløshet, anyone?

Tenk at hun som ble kalt for "The Dreamer" og Snorkfrøken på videregående skulle komme opp med en slik tittel på hennes personlige blogg.

Men nå har det seg sånn at hver kveld når jeg legger meg er jeg både fysisk og psykisk utslitt, og kjempeivrig etter å falle i søvn og opparbeide litt energi igjen til neste dag, og blir liggende i flere timer og klarer bare ikke å sovne. Jeg kan legge meg til vanlig tid, og ligge i opptil 5-6 timer og bare vente. Slitsomt. Det hjelper kanskje ikke at jeg i det siste har snudd om på døgnrytmen ved å jobbe på Kvarteret nå og da, noe som forøvrig er kjempegøy, men som går hardt utøver ryggen og energinivået etterhvert. Spesielt med tanke på at i overimorgen så har jeg konteeksamen i Politisk regime, maktdominans og vold, og at jeg dedikerer mesteparten av min dagtid i våken tilstand til lesing av dette, samt prøve å forstå det.

Dette ble veldig sytete, jeg vet det og beklager det. Poenget mitt var vel egentlig om det er noen som sitter på noen kjempefantastiske, superdupre råd som de føler for å dele med meg?

På forhånd takk!

3 kommentarer:

  1. Jaja, Goll, si du ikkje har fått nåken kommentar på dette, får din kjære mor komma med gode råd. Søvnløshet oppleve alle i løpet av livet ;) Personligt fokusere eg på å slappa av og konkludera med at "eg trenge nok ikkje nåke søvn nå.." Då sovne eg alltid! Og klokkå må snus frå deg! Ikkje sjå på den! He-he.
    Ordne seg nok. Ikkje tenk på det ; )
    Mor

    SvarSlett
  2. Takk for det, det ska eg huska t neste gång! Gjekk heldigvis øve rett før konteeksamenen, så eg fekk sove relativt greit då:)

    SvarSlett
  3. drikk en kopp te før du legger deg

    SvarSlett