torsdag, oktober 27, 2011

Første fraspark på Exist Skatepark

ENDELIG har drømmen min gått i oppfyllelse! Fredag formiddag ringte postmannen på døra og overleverte mitt nye Bronica S2 medium format speilreflekskamera. Med opprinnelse fra 1967, en fantastisk optikk og et litt hasselblad rip-off utseende, tror jeg det skal mye til før jeg foretrekker den gamle biloraboxen min (som for så vidt nå også har begynt å svikte meg. Men med 80+ år på nakken tror jeg ikke jeg skal forlange så mye mer fra det). 

Jeg tok med meg kameraet til skatehallen i dag for å skyte en prøvefilm, må si jeg er fornøyd. Utrolig lett å sette seg inn i og håndtere! Nederst viser noen av bildene jeg fikk tatt. Som en positiv overraskelse var det scooter comp for de yngste i dag, så i hele hallen myldret det av barn i alderen 14 og nedover som hoppet og rånte bortover rampene på sparkesyklene sine. Selv ble jeg nervøs bare av å bevege meg rundt der inne, og måtte konsentrere meg veldig for å ikke bli påkjørt av de ivrige konkurrentene. 

Koselige bilder ble det nå i allefall, og det var en grei måte å bli kjent med kameraet så vel som atmosfæren inne i Exist Skatepark, hvor gruppa mi skal ha utstilling i desember. 

Så tusen takk til Far, Kirsti, Jone og Karina, det ble en alle tiders bursdagsgave i år!






1 kommentar: