onsdag, april 27, 2011

Tilbake i sola i Swanners!

Takk til alle for en fantastisk påskeferie hjemme i Norge! De tre ukene har gått rasfort, kanskje ikke så rart heller med tanke på at jeg bare tilbragte fem netter hjemme på Ålgård, etter ferie i Oslo, Bergen, Haugesund, Stavanger og Tau. Har vært herlig å være hjemme, det er det jo alltid, men skal bli godt å komme i gang igjen i Swansea også. Her var det sol og godvær når jeg gikk av toget i kveld, noe som var flaks for jeg la igjen vinterjakken hjemme og pakket kofferten med litt ekstra sommerklær denne gangen! Nå er det ut på et glass rødt med jentene for å ta igjen det tapte fra de siste tre ukene.

Norwegian dinner @ Mari's: 
Mari og jeg fant ut at rømmegrøt med spekemat er noe Swansea-studentene i Oslo burde få sjansen til å prøve, med vafler med brunost til dessert! Utrolig koselig kveld med god mat, kubbespill og rødvin.












En liten tur til Holmenkollen hvor det foregikk litt gøyale sprell:

Liten svipp innom tante hipp i Aksdal:

Besøk hos farmor på hytta i Naustvik:













På Tau har huset tatt en god del form siden sist. Og torven på taket er på god vei:



 Ut på 'jogge'tur til Stølen:



Fikk ri litt på Lorden, den fem-årige hingsten til far:




2 kommentarer:

  1. Møkje godt bilde te å vera meg de. Va så kjekt å ha besøk av deg Nora :) Me hadde flotte dagar på Løyning og sko gjerna hatt ein tur me deg. Holde stolen din i konfen open te siste stund! Håpe du komme. Ska i klubb te Kari i Straumen i kveld, og kanskje blir de et kveldsbad! Kos deg i Wales :)

    SvarSlett
  2. Masse fine bilder Nora, så koselig å ha deg her! Nyt Swansea, Love!

    SvarSlett