tirsdag, mars 01, 2011

St Davids festival

Endelig fikk jeg julegaven fra Farmor i posten, som jeg bestilte for en måned siden: mitt nye Holga medium format kamera! Jeg har tatt litt bilder med det til den siste oppgaven vi har fått, det er utrolig lett å eksperimentere med. Lomography er gøy!

På lørdag begynte St. Davids festival, en festival som varer til i morgen tror jeg, 1. mars og St. Davids day. St. Davids day er Wales' nasjonaldag. I forbindelse med denne høytidsdagen farget de til og med vannet i fontenen rødt, det så noe grotesk ut spør du meg. Men det utgjorde da en interessant vri på lørdagen, sammen med mange forskjellige stands i Castle Square Garden, nystekte welshcakes, prisvinnende brownie, burgere laget av alt fra struts til kenguru, sjømat, internasjonal mat, brytende rugbymannfolk på storskjerm og ikke minst SOL! Og kombinert med 12 varmegrader funker det fint for en nordmann i februar det. 
I dag kom jeg hjem til liljer i melkekartong og den søteste lappen på kjøkkenbordet, hvor Carrie (ung dame med asbergers som bor i etasjen under men deler kjøkken med oss) inviterte oss med på St Davids supper i morgen klokken åtte. Det vil bli servert litt vin, welshcakes og noen yeast-free treats. Aaw:)

 Blondest, blondere, blond.
 Castle Square Garden

2 kommentarer:

  1. Det var en koslig dag, det! :) Og ferske welshcakes var lush! Nom, nom! Kanskje du kan fikse sånn at kommentaran kommer nede på blog-posten? E så tiltak å scrolle helt opp igjen, lizm. <3

    SvarSlett
  2. Eg får det neimen ikkje te!:p

    SvarSlett