torsdag, august 28, 2008

Photoshoot: Team Berge!

.
På et vorspiel en gang fikk jeg det for meg å ta et vennebilde av bergegjengen, som nå stort sett har flyttet til Ålgård. Dette er en gjeng full av, ehm, sprakende personligheter, og da jeg tenkte å plassere dem oppå en grushaug laget av Risa A/S, tenkte jeg å stille dem alle sammen i helsetrøye og i hver sin posisjon. Helsetrøya ble droppet, og posisjonene fikk jeg ikke ropt opp til dem, men på mirakuløst vis ble personlighetene deres speilet gjennom bildet for det om. Ingen, stort sett, brydde seg om kameraet eller meg nede på bakken, men så på seansen som en røykepause. Når jeg prøvde å få kontakt med dem, i et forsøk på å få dem til å rette blikket mot kamera, fikk jeg tilbake; Se heller på gravemaskinene, de er mye finere å se på!


Hehe, sånn ble nå i allefall bildet!

2 kommentarer:

  1. det der bilde e så genialt =) kor det e tatt hen?

    SvarSlett
  2. Takk! D e tatt på en grushaug Risa lagte t for oss på ålgårdsheiå, der me d nya felte:)

    SvarSlett