mandag, september 01, 2008

På TVen i den lille to-roms leiligheten til Ingebjørg snurrer The Holiday på den vesle flatskjermen i hjørnet. Det er litt ironisk, for filmen handler om noen som reiser på ferie og opplever nye ting og en helt ny kultur. Det er en julefilm, og jeg elsker den virkelig. Søt og ærlig.

I morgen reiser jeg nok et skritt i retning Brasil, nemlig til Lisboa, som er min mellomstasjon. Da forlater jeg Norge for tre måneder, ut i en ny kultur og til nye opplevelser. Når jeg kommer tilbake vil det være jul.

I dag har Ingebjørg og jeg vandret rundt i Oslos gater. Jeg har sett høyskolen hvor hun studerer, og hun har introdusert meg for byens beste kebab. Jeg har også laget mine mest improviserte muffinser til nå i min muffinsbakende karriere, og de ble faktisk ikke så verst! Og med muffins og melk til the Holiday i den søteste hybelen jeg har satt bena mine i, må jeg si at min siste kveld i Norge før reisen min begynner for fullt, har vært meget vellykket.




Iiih!

1 kommentar:

  1. Hei Nora-moren min!
    Nå har eg lese heile bloggen! Visste ikkje at her stod SÅ møkje, men det var ein flotte og interessant blogg du har laga ; )
    Du e både ein god forteljar og flinke fotograf!

    GOD TUR te Brasil, Goll!
    Glede meg te å hørra frå deg!

    Klem frå mor

    SvarSlett