søndag, mars 18, 2012

Søndagskos i Hovedkvarteret

I går fikk vi konstatert våre mistanker om at det faktisk er vi som holder de beste husfestene fra Swansea Met Photography Department, da vi måtte ta med deler av festen hjem til oss fordi det rett og slett ikke målte opp til standarden vår. Det endte som det måtte; nachspiel i klassisk 'Mannen som elsket Yngve' stil. Og som jeg alltid gjør etter en god gårskveld, våknet jeg opp tidlig også i dag. Og siden den ene personen jeg vanligvis kan stole på at står opp på samme tid er på weekend-tur i Irland, gikk de første morgentimene til å vaske kjøkkenet. Så i 9-tida var jeg oppe etter to-tre timer søvn, satte i gang nok et surdeigsbrød-prosjekt og vasket kjøkkenet før vi hadde en liten Norge-session på rommet mitt sammen med Thea og Helene, hvor vi slukte en Freia melkesjokolade som min kjære mor sendte meg for en liten stund siden (det er jo morsdag i Storbritannia i dag, tross alt. Skulle bare mangle å ikke spise godis sendt hjemmefra da? Gratulerer med morsdagen, forresten!). Så lagte jeg søndagskos i form av fylt ostebrød - sandwich versjonen - og fikk også konstatert at surdeigsprosjektet var nok noe som bare skulle lykkes en gang. Sukk. Jaja, har ikke tid til å henge på kjøkkenet hele dagen, tilbake til uni-arbeidet!

Håper dere har hatt en fin helg dere også!

 Ignorance is bliss? Greit å være britisk i et hus fullt av intern norsk humor.
Nyvasket kåk og deilig søndagsmiddag, det kan vi like!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar