tirsdag, oktober 04, 2011

Back for round 2!

Bare en kjapp oppdatering (flere vil følge), jeg er trygt tilbake i nydelige Swansea, hvor vi har vært heldige og hatt 25grader + den siste uka. Jeg har kommet meg til ro på mitt nye rom, som er himmelen i forhold til Student Halls, og i dag var første skoledag. Det blir travelt framover! Second year's a bitch, er hva vi har fått høre til nå. Uansett: min nye adresse er som følger:

10 Phillips Parade
SA1 4JL
Swansea
UK

Myyye enklere enn den novelle-lange adressen jeg hadde i fjor. Og bare hvis noen lurer, så ønsker jeg meg kjempe, kjempe, kjempe mange bursdagshilsener i posten! Mitt britiske nr er som før, +47 7709942187.

 Utsikten fra mitt nye rom: bakgården

 Litt underholdning til oppvasken..

 med en del innlevelse!

 Terrassen og over til naboene
 Fantastisk bakgård!

Helenemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar